Hemma!

Äntligen hemma =)

vart en halv jobbig resa upp. Man hade en liten bror brevid sej i 5 timmar =S syskonkärlek tror jag att folk brukar kalla det...

Vart en helt underbar midsommar firade den hos min farbror och mina kuisiner. Lite full vart man väl på köpet, men det hör till =)

Fast farfar spårade ur vilket inte va så kul, men det löser sej väl så småningom.

Nik, Jina, Tingeling och Izor va så klart med mej =) Fullrulle!!!

Sen vart det ner på standserveringen på Orsa =) Fy fan va kul det va! Massa glada fulla människor och sånt drag =)

Sitter just nu hemma hos Henrik och chillar. Lite små bakis men jag överlever nog och lite ont i näsan ? Ingen aning om va jag gjort men jag måste ha gjort det när jag sovit =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0