Ensam...

Nu vart allt så där tråkigt....

Igår eller imorse åkte Peter hem till sthlm, och jag kunde inte följa med för att jag har massa saker jag måste fixa innan jag kan åka ner till sthlm på heltid.

Vill inte vara i denna håla längre min kärlek är juh inte här =(

Håller på å städar och rensar bland mina sakerså jag ska kunna börja packa det som ska nertill sthlm,sen måste jag tänka ut vart jag ska göra av alla saker när jag ska ner för jag lär juh inte få lägenhet direkt när jag kommer ner...

Men nått som jag kan glädjas lite åt är att Dacember kommer hem imorn vilket ska bli as kul.

Sen är det Orsa Yran på onsdag vilket kan bli lite små kul....

Men annars är det inte mkt att hurra för just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0