den inte allt för livade dagen

Vaknade kontigt nog as tidigt idag... eller kl. 9 tidigt för mej men sent för vissa andra.
Men sen råkade det väl bli så att jag somnade om =)

Sov till kl.14 vilket var jätte skönt. Skulle dragit till Rikard och käkat middag men så vart det inte eftersom jag vaknade så sent. Det får bli en annan dag.

Gillade Peters blick när han kom hem från jobbet och la märke till att jag va hemma =D Gillar den pojken sååå mkt!
Är så himmla glad över att jag träffade honom.

Vi åkte till NetOnNet och kollade lite... hittade lite billiga laptops. Nu ere bara å spara pengar så kanske jag nån gång har råd med en sån. Bilket jag aldrig tror att jag kommer att ha, men jag kan alltid hoppas på att jag kommer kunna ha råd.

Åker upp till Orsa i helgen ska bli mysigt men jag ser inte framemot söndagen då Peter ska åka ner till sthlm utan mej =(
Vill inte vara utan honom, Mitt hjärta.image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0